lørdag den 14. april 2012

Lørdagshygge - med overspringshandlinger...

 I denne weekend syr jeg konfirmationskjole! Konfirmanden har været her et par gange til prøvning - hun bor nemlig lige overfor og er min venindes datter :) Men når det skal være, så er der bare så mange andre hyggelige ting at give sig til :)
Det regner, men jeg har lyst til at gå i haven... Flemming går og sætter hegn ude, og jeg får så frygtelig mange gode haveidéer :) Tomaterne længes også snart efter drivhuset! Men der er stadig alt for koldt!

 Kasper elsker sin hundehvalp - og den ender med at få skøre knogler i benene, for den bliver løftet rundt hele tiden :)

Overspringshandlinger...
Jeg har fundet et glemt projekt! Jeg har fundet stofstrimler revet i strimler, en tyk hæklenål og et næsten færdigt tæppe! Jeg kan godt huske da jeg gik i gang med det :) Da arbejdede jeg i Stof og Stil og jeg husker at stoffet var på mega tilbud under et udsalg :) Nu får jeg lyst til at hækle!
Mit påskegule projekt tager form! Det ender med noget til små piger :) Mere siger jeg ikke nu...

Men det var den konfirmationskjole vi kom fra...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...