søndag den 22. april 2012

En runde på havnen...

 Indtil videre har vi havnen for os selv :) Lige om lidt kommer alle turisterne og indtager byen. De skal være velkomne, det er ikke sådan negativt ment - ikke særlig meget i hvert fald :)
Lystbådehavnen er ret tom lige nu. Tunge skyer hænger på himlen og giver et flot lys. Lige om lidt er her fyldt med både med flag fra alverdens lande...

 Her i Hals - og sikkert mange andre steder - skal man næsten hver dag lige ned og "runde havnen". Jeg har lige været nede at handle lidt og få benzin på bilen, og så rundede jeg også lige havnen :)
Her kan man skimte færgen ligge ovre på Egense siden...

 Her holder jeg lige ud for Havkatten, som er en af de mest brugte restauranter i byen. Lige om hjørnet er færgelejet. Skyerne ser temmelig truende ud, men flot er det :)


Jeg er blevet færdig med konfirmationskjolen i dag. Næsten i hvert fald, for nu kommer de næste par aftener til at gå med at brodere perler på :) Jeg sætter i gang om lidt...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...