lørdag den 15. maj 2010

Man behøver jo ikke lave noget på en lørdag...

Man kan jo bare lave ingenting... Det skal jo også passes... Mit ingenting består af strikketøj. Ved spisebordet, for jeg skal tælle. Tælle huller. Det går langsomt fremad, og jeg er sikker på at jeg bliver glad til sidst :)

Kasper laver også ingenting. Han stiller dyr op i stuen, familieinddelt tror jeg. Han bygger lego-indhegninger. Men ind imellem er han også en farlig og sej pirat.
Og Flemming skulle lige ned til en kammerat og aflevere en vinkelsliber - som i: "Jeg tager lige ned til Søren og drikker en eftermiddagsøl" Det kan godt tage et par timer at aflevere sådan en :)
Jonas laver vist bare ingenting på værelset - som endelig er blevet færdigindrettet - så han er vist ude i noget med arrangere noget lego på hylderne.

4 kommentarer:

Agnes Thrane sagde ...

Det lyder som om I har rigtig dejligt travlt med at lave ingenting.
God weekend.
Kh Kirsten

Glaphuset sagde ...

Hej Mette.
Indbegrebet i at lave ingenting hos jer lyder da bare som den hyggeligste lørdag ever :o) Forsat dejlig weekend.
Anette

unikarina.dk sagde ...

Hvor er det smukt det Ingenting du laver... Dejligt med en afslapningsdag indimellem...

Merete sagde ...

I øjeblikket er det ikke vejr til andet, end indedørs sysler.
Smukt sjak du er ved at strikke.
Merete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...