fredag den 23. april 2010

Give away...

Nu hvor jeg har rundet de 205 faste læsere skal vi da vist lige have en rask lille GIVE AWAY, ikke?! Og nu når jeg rent faktisk ikke har de der piger, kan jeg jo ligeså godt udlove denne prinsessekrone til en af jeres piger, ikke?!
Det bliver en hurtig omgang denne gang, for jeg gider simpelthen ikke og sidde og skrive 300 små sedler med navne på! Så ikke noget med at tilmelde sig som fast læser eller lægge link som giver point eller noget. Ikke at I ikke må linke eller melde jer, men det er ikke et must :)

Alt I skal gøre, er at skrive en kommentar, blot for at sige at I vil være med i lodtrækningen, og på torsdag den 29. april trækker jeg to navne!

Den første jeg trækker - som forhåbentlig har en lille prinsesse - får denne krone i ægte guld(stof) med (næsten) ægte diamanter og ædle stene... Faktisk er den shinet lidt op til anledningen og har fået lidt ekstra pynt siden den sidst blev vist frem :)

Og så lige en ekstra ting. Jeg har syet denne lille pung i det lækreste bløde lammeskind. Den er 12 cm i bredden og kan bruges til hyggelige småting :)

50 kommentarer:

Garn Moster sagde ...

Hvem der bare havde en lille prinsesse :-)

Frk. Høiriis sagde ...

Jeg skal helt sikkert være med... Har dog ikke helt min egen prinsesse, men kender en der står mig nær, nemlig min lille gudprinsesse :) Pungen er da ogsåhelt bedårende, og faktisk også lige en jeg står og mangler i den str.... Håber sørme jeg vinder :)
Kh. Frk. Høiriis
Ps. deltag evt. i min give away ;)

Karina sagde ...

Jeg har flere prinsesser, som ville elske at lege med den fine prinsessekrone. Jeg vil meget gerne være med ;-)

Gry sagde ...

Jeg har da sørme også et par prinsesser herhjemme, så jeg er også med :-)

JemKem sagde ...

Nååå den er SÅ fin den krone. Helene ville ELSKE den ;) Vi er også med i jagten på kronen ;)

janet sagde ...

Jeg har en prinsesse - en ægte endda..Det siger hun selv. Den store har ALDRIG været en prinsesse eller interesseret sig for det fag, men Agnes - hun elsker kjoler og glimmer og alt fake, bare det kan flashes...Jeg er absolut med på 2 lodder..tak...

janet sagde ...

Altså jeg er interesseret i begge ting ;O)

Maria sagde ...

Næ hvor er den yndig, jeg kender en lille prinsesse der ville blive lykkelig for sådan en fin krone og pungen er da også skøn.
Håber jeg vinder.
God weekend.
Kh Maria

Moster Mette sagde ...

2 lækkere give aways, kan nemt bruge begge dele. prinsessekronen vil være fantastisk til klæde ud tøj, og punge vil passe fint i min taske.

Søhesten sælger ud sagde ...

Tillykke med de mange læsere. Du har altså også en dejlig blog som jeg har fulgt med i læææænge :-)
Jeg ville elske at vinde de smukke sager!

Malene sagde ...

Jeg vil gerne være med.
Kh. Malene

Anna sagde ...

jeg vil sørme også gerne være med! Har ingen prisesse endnu, men er dog selv en smule! :O)
Er vild med begge ting,så håber jeg er en af de heldige :O)

Karen sagde ...

Hej Mette
Jeg vil da vildt gerne vinde, så jeg selv kan være princesse....ja, eller finde en pige ven af familien, for måske er jeg blevet for stor. Kunne ellers fejre sidste dag i Stof & Stil med st være princesse?
Jeg elsker din blog....dejligt vi fortsat kan holde kontakt her.

Karen

Dorte sagde ...

Her vil jeg da gerne være med. Min Carla ville være ellevild efter en mere holdbar prinsessekrone. I anledning af dronningens fødselsdag lavde de kroner i børnehaven, og den har allerede oplevet en hel del. Og den lille pung ville være dejlig i min taske.
God weekend
:O) Dorte

Eva sagde ...

Jeg kender den sødeste prinsesse. Og jeg kender også én (mig selv!), det gerne vil vinde den fine pung.
Jeg er med!

Æblekinder sagde ...

Kære Mette
Vil helt sikkert gerne være med!
Noah har i børnehave lavet en fin prinsesse krone i pap ( da Dronnigen fyldte 70) Den har Malou har kastet sin store kærlighed på---og så har man balladen :)
Så vil da mægtig gerne have "fingrene" i en rigtig "guld krone"

Margith sagde ...

Hej Mette!
Jeg vil helt sikkert gerne være med, min prinsesse Karla ville elske at få den.
God weekend.

Didde sagde ...

Jeg vil meget gerne med og har en prinsesse der om ganske snart vil passe LIGE til kronen :) (Pungen vil passe til mor)

Mette sagde ...

Skønne sager. Har en datter i (den grad i) prinsessealderen :-). Og synes selv pungen er for lækker :-)
mettr

garn og glas sagde ...

Jeg har en prinsesse, som med garanti ville elske den skønne krone.
Og pungen er nu heller ikke helt værst :-)
Kh. Conny

Tøsemor sagde ...

Hej... Har to tøser, der med garenti vil få fornøjelse af så fin en krone... Som de andre skriver så syntes jeg da også at pungen er for lækker:)

mette b sagde ...

Jeg har en lille Caroline, som vil elske den fine krone. Og en lidt større Mette som vil elske den lækre pung ;o)

Johanne sagde ...

Min Asta-prinsesse vil elske den flotte guldkrone :-)

Fruens univers sagde ...

Jeg har en PRINSESSE, som ville elske en krone i ægte guld :-) Så jeg håber jeg kunne være heldig. Kh Dorthe :-)

Lene´S sagde ...

Jagten på kronen er igang...ha..ha...Krydser fingre for lodtrækningsheld.. Go´ Weekend med sol og sommer, hilsen Lene´s ;o)

Anette Herskind sagde ...

Hej Mette
Det er nogle utrolige flotte ting du laver, så nu vil jeg også prøve at være med.
Kh Anette Herskind

Kirsten sagde ...

Altså har godt nok to døtre, men mon ikke de ville kigge lidt hvis jeg kom og gav dem kronen? De er 14 og 21 år ;-) men den lille lækre pung, ville JEG helt sikkert synes var lækker at eje ;-)

Pi Andrea sagde ...

Jamen jeg har jo Prinsesse Øjesten som ville nyde at bære dette pragtstykke af en krone... :o)
-og jeg er ret sikker på at hendes mor ville elske den fine pung. :o)
Så jeg vil gerne være med i din give away... :o)
Knuss

Ingeborg sagde ...

Jeg ville gerne vinde kronen til min lille prinsesse derhjemme. Og pungen er bare fin! Så her krydses der fingre.

Merete sagde ...

Her må jeg være med. Jeg kender en skøn lille prinsesse
Merete

svips85 sagde ...

Jeg har desværre ingen lille princesse endnu, men vil super gerne vinde den lille pung, den er så cool :-)

unikarina.dk sagde ...

Jeg har ingen prinsesse... så je satser på den lækre pung ;o)

svimse sagde ...

Hej Mette...

Rigtig flot prinsessekrone som mit barnebarn vil elske at ta på..Jeg må sige at du er vildt dygtig...Jeg elsker også at være kreativ, men kan godt se at jeg har meget at lære....

Jeg er med på 3 lodder

KH Svimse

Hanne sagde ...

Hej

Vi har lige fået et barnebarn for en måned siden. Hun skal hedde Isabella og er verdens smukkede pige... Så jeg vil gerne være med :-)

Hvor køber du de smukke "vaske"mærker med "Faster Mette". Jeg ville så gerne have nogle som der stå " Mormor" på.
Hilsen
Hanne K

Puttenings sagde ...

Uh altså, hvor ser den der skin sag bare lækker ud. Jeg krydser. :o)

Mette Glerup sagde ...

Jeg har jo en prinsesse, der vil elske denne :o).
Skønt at se, at du har tid til en give away midt i Københanvs-travlheden :o).
God weekend, Mette!

Hanne sagde ...

Min Ida ville elske denne krone og jeg ville elske pungen :-)

Barbara sagde ...

Du kan tro jeg har en prinsesse som ville blive lykkelig for en krone! Så er det jo lig'som en ægtigt prinsesse!! -som hun ville sige det.

Anne Lotte sagde ...

Jeg er med på en nem give away.
Dejligt at slippe for lodder og links :-)

Hilsen Anne Lotte

anne.dorte sagde ...

Her vil prinsessekronen absolut vække lykke hos mine prinsesser på 4 og 7 år. Pungen vil bringe glæde hos prinsesse mor :-) anne.dorte@mail.dk

Therese sagde ...

Jeg er da helt klart med ;)

Camilla sagde ...

Pick me pick me!!! Jeg vil helt vildt gerne eje den lille skindpung.

Rikke R sagde ...

Så er det tankerne om en lille prinsesse dukker op igen, det må såå bliver næste gang:-) Satser på pungen til mig, ellers er det godt min veninde får en prinsesse i maj:-) Tillykke med de 200 læsere, har altså linket:-)

Miss Lissy sagde ...

Nøj, nogle flotte ting. Jeg da gerne være med i lodtrækningen.

Konen på Bækgaard sagde ...

Jeg vil da også gerne være med i lodtrækningen om de smukke ting.

nynne sagde ...

Hej Mette
Jeg vil også meget gerne være med
Har en "prinsesse" der ville elske at blive begavet med så dejlig en krone
God dejlig lang weekend
Nynne

Cilipus sagde ...

Jeg vil gjerne være med på din flotte giveaway !!
Kh Cecilie

kamilla sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage i din give away.. :-) Super lækre gaver begge dele. Fantastisk lækker pung og det er den sødeste krone jeg nogensinde har set!! Ha en dejlig lang weekend :-)

kamilla sagde ...

Ups.. Der er fejl med min googlekonto, så her er min e-mailadresse, hvis jeg er så heldig at vinde;
kamilla@diary.dk

ffluwer sagde ...

Næh. Se hvad jeg fandt ved bare at snuse lidt rundt herinde i blogland. Jeg vil meget gerne være med i din give away. Kronen kunne pryde min datters lille hoved. Og pungen skulle da være til mor her. :-)
Jeg melder mig samtidig som fast læser. Kig gerne ind til min også.

Ffluwer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...