onsdag den 23. december 2009

Klar om lidt...

En lille "banko-taske" er født :) Ja, det begreb kendte I nok ikke, men min svigermor har længe brugt en kosmetikpung, når hun om fredagen drager til banko. Kosmetikpungen har hun brugt fordi den har en god størrelse, da hun bare skal have pung, telefon og læbestift med, og derfor ikke gider slæbe den store taske med. Men nu synes jeg altså, at det er på tide, at kosmetikpungen trænger til en udskiftning. Så derfor får hun denne erstatning i julegave i morgen :) Min svigermor er ikke blog-læser, så derfor tør jeg at vise den frem nu :)



Bunken vokser lige så stille... De store pakker ligger gemt på gode steder rundt omkring, for de kræver en anderledes indpakning :) Vi har arrangeret julemand i morgen, så jeg glæder mig lige så meget som ungerne :) Men mest til at se Kaspers reaktion, når Julemanden kommer forbi :)
Forberedelserne er ved at være overstået, og om lidt er det sofatid, for der kommer "Alene hjemme" på tv2 :)

3 kommentarer:

mette b sagde ...

Hvor ser posen fin ud - den bliver hun glad for :)

Rigtig god jul til dig.

KH Mette

Karen sagde ...

Glædelig Jul til dig søde Mette.
Tak for et herligt blog år med dig.

knus
Karen

kludemutter sagde ...

Sikke en skøn ide.

Det bliver spændene med julemanden ;)

Glædelig jul !!

Yt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...