tirsdag den 7. april 2009

Til salg...

Efter at FasterMette.dk gik i vasken for mig, har jeg benyttet mig af Trendsales. Indtil jeg selv får mig snøvlet sammen, og får gjort noget ved FasterMettes hjemmeside selv... Jeg er jo uddannet grafiker også, så det med hjemmesider har jeg da haft styr på engang :) Det er bare ligesom blevet skudt lidt i baggrunden, så det er begyndt at halte lidt. Der er jo i mellemtiden også kommet en del nye versioner af diverse programmer, som jeg ikke kender til...
Men indtil videre altså Trendsales... Søg på FasterMette :)

7 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Herligt tæppe, der blafrer i vinden ;-))

engleriet sagde ...

Skønt tæppe, Mette. Vi venter gerne på en hjemmeside :)Rom blev jo ikke bygget på en dag vel.

Kirsten sagde ...

Har lige været på Trendsales (igen), synes ikke dine høns er der længere? De er måske solgt...

Mette Thrysøe sagde ...

Jeg kaldte hønsene tilbage til hønsehuset i søndags. Jeg var bange for at de ikke blev solgt inden påske, så derfor er de nu sendt videre til min mands arbejder, hvor de forhåbentlig bliver omsat inden påske :)
Skal du nå at have et par? Så må du lige sende mig farveønsker, så kan jeg sende dem til dig...

Kirsten sagde ...

Hej Mette

Kan ikke lige huske dine farver... men måske der er en hvor lilla indgår, og en anden hvor pink indgår?

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Kirsten
Jeg skal se hvad jeg kan gøre :) Jeg kan nok godt nå at sende dem i dag. Hvad gør vi med betaling? De koster 50 kr. for 2 høns. Kan du overfører penge til mig. Og din adresse? :)
Mette

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Kirsten

Her er min mail, det er vist lidt mere privat :)

mt@slaraffenland.dk

Mette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...