torsdag den 16. april 2009

Så er de næste klar...

Endnu to huer finder om lidt vej til "Midtergade 5" - den skønne butik i det store lyserøde hus midt Hals. Jeg har 3 mere på vej, og så ser vi hvad behovet for flere siger... Men når Hanne får en idé, så skal den også føres ud i livet, så jeg er frisk på næste opgave :) - som jeg allerede har købt materialer til... Denne gang er det symaskinen der skal i gang.


Garnet er indkøbt hos en anden Hanne, nemlig i "Den Røde Tråd" som ligger lige om hjørnet! Det hedder SMART og er fra SandnessGarn. Fed kvalitet! Også selvom det er Superwash behandlet, som jeg generelt ikke er vild med :)

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Flotte huer, smart idé at lave dem sjove med et lille smykke!

snakkemunn sagde ...

Stilig. Fint å blande strikk med de sydde yo-yoer. :-)

Kirsten sagde ...

Total søde og seje huer... ;-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...