tirsdag den 21. april 2009

Morgenhækling...

Jeg skulle bare lige se morgen TV inden jeg gik i gang med dagens opgaver. Og nu er kl. blevet 11... Men nu er vaskekluden færdig. Jeg skulle lige til at gå i gang med den næste, da jeg opdagede de andre ting i kurven...


De små toppe manglede bare knapper, så nu er det også klaret!

Og håndklædet, som bare manglede den sidste omgamg. Nu mangler det bare 10 gange i vaskemaskinen inden det kan tørre hænderne :)
Så måske i eftermiddag, kan jeg med god samvittighed sætte mig med den næste vaskeklud, for en er jo ikke nok. Jeg bliver nødt til at have en hel stak :)


2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Jeg fik engang det råd med nye viskestykker m,m, - læg dem i koldt vand natten over og vask dem så - det skulle gøre det!

Mette Thrysøe sagde ...

Det vil jeg prøve!! Tak for rådet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...