søndag den 5. april 2009

Han er så sød...

Kasper og mig lå og snakkede lidt om løst og fast inden han skulle sove. Sidste nat tilbragte han sammen med en ven fra børnehaven, i forældrenes campingvogn i Sæby. Faktisk var det første gang han sov alene ude - udover hos bedsterne altså. Det gik rigtig fint, og han havde meget at fortælle.
Pludselig sagde han:

"Er det ikke rigtigt mor, at alle de venner man har, er i ens hjerte?"
"Jo, det er rigtig nok" sagde jeg "det er fordi man godt kan lide dem"
"Bedstefar er også i mit hjerte" sagde han
Jeg begyndte at tænke, at det var lidt tidligt i hans alder at filosofere over dens slags, men sagde:
"Det er jo fordi du også godt kan lide bedstefar, ikke?"
"Jo, for han griner altid når jeg bøvser!"

Det var virkelig svært ikke at grine :) Hvor er han altså sød! Han har i hvert fald en stor plads i mit hjerte :)

I al hemmelighed har jeg arrangeret at Bedste og Bedstefar kommer og henter ham i morgen. Så får han lige et par feriedage, det elsker de alle tre :)

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Ja de er bare så skønne de unger ! :-))

Tine sagde ...

Det er svært at holde masken nogen gange :-)

Camilla sagde ...

Åh hvor sødt. Mit hjerte smelter.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...